Shiranoh
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

W niewyjaśnionych okolicznościach, z dnia na dzień wygasł Cienisty Krąg w Nanthanas-Arod zapieczętowując na dobre największe przejście do świata demonów. Wielki Nieład skończył się, nastał Czas Zmian. A wraz z nim rozpoczyna się zupełnie nowa przygoda...

IndeksPortalLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Witajcie

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Krys
Kartograf
Krys

Liczba postów : 522
Data dołączenia : 12/11/2009

Witajcie Empty
PisanieTemat: Re: Witajcie   Witajcie I_icon_minitimeSro 18 Lis 2009, 17:06

To nie będę taki, też się przedstawię: Krzysztof Reszke

Jestem bratem wyżej przedstawiającego się Tomasza alias TOMSONA. Nie umiem o sobie mówić więc powiem rzeczowo: mam 21 lat (najstarszy w towarzystwie??), mieszkam też w Nowem jak brat XD studiuję Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw w Bydgoszczy. Interesuje mnie parę rzeczy: lubię fantasy książki jak i filmy, nie jestem może tak zapalonym graczem jak wasze szanowne grono ale też pogrywałem w gierki brata: <hehe> cRPG, RPG, MMORPG (tutaj tylko lineage2), wyścigi (najlepiej NFS do pro street włącznie). Pasją jest tworzenie różnego rodzaju rzeczy; map, gier, planów technicznych. Lubię słuchać muzyki różnego rodzaju, o ile dany utwór wpadnie mi w ucho Very Happy

Gra w którą tu gram jest dla mnie nowością. Ale Gren tak mi ją prowadzi że naprawdę czuję się jak bohater jakiejś powieści fantasy o powoli rozwijającej się fabule (porównanie do Władcy Pierścieni). Szanuje Greniusza (jeśli mogę tak Cię nazwać) za pomysł ze światem Shiranoh i życzę powodzenia w pisaniu własnych książek.

Pozdrawiam wszystkich graczy i życzę im powodzenia we własnych grach. Very Happy
Powrót do góry Go down
Felio
Kaznodzieja
Felio

Liczba postów : 769
Data dołączenia : 08/11/2009

Witajcie Empty
PisanieTemat: Re: Witajcie   Witajcie I_icon_minitimeSro 18 Lis 2009, 17:33